η ποίηση στην εποχή της

η ποίηση στην εποχή της

Δέκα χρόνια

Πόσο μ΄ αρέσει αυτή η ξαφνική βροχή !!!

Ο ήχος της μου θυμίζει τα βήματά σου όταν έρχεσαι …

Κι ας μην έρχεσαι …

Πόσο μ΄ αρέσει αυτός ο ανυποψίαστος ήλιος το πρωί !!!

Η καλημέρα του μου θυμίζει την απουσία σου ….

Και ας μην έφυγες …

Κι αυτό , το νεογέννητο γαρύφαλλο στη γλάστρα ;

Κι αυτό μ΄ αρέσει !!! μου θύμισε πόσο δειλά με κάλεσες

στο βασίλειό σου και ήρθα …

Ήρθα όταν με μάγεψε το στέμμα που δεν είχες ,

όταν τα άλογα τα έδιωξες για να μη διψάσουν ,

όταν το ξίφος σου τραυμάτισε την αχίλλειο πτέρνα μου

…. Τότε ήρθα ! κι όμως κανένας αυλικός δεν παρατήρησε

την παρουσία μου … Ίσως γιατί το τρομαγμένο πνεύμα μου

κρύφτηκε στην φιλόξενη πανοπλία σου !!!

Ήρθα και έμεινα ….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ekpoiisi@yahoo.gr

ποίηση στην εποχή της εκποίησης

ποίηση στην εποχή της εκποίησης