η ποίηση στην εποχή της

η ποίηση στην εποχή της
-Τι φοβάσαι περισσότερο.....;
 
- Φοβάμαι αυτά που δε γνώρισα,
φοβάμαι αυτά που δε γνωρίζω,
είναι αυτά που μου δίνουν τη δύναμη να συνεχίζω.
 
Φοβόμουν τη ζωή, μα τη γνώρισα ... Δε την φοβάμαι πια
Φοβόμου τον έρωτα, μα τον γνώρισα.... Δε τον φοβάμαι πια
Φοβόμουν τον εαυτό μου, μα τον γνώρισαι κι ακόμη τον φοβάμαι...
Φοβάμαι πως θα εφησυχαστεί, θα ηρεμήσει, θ'αδρανήσει.
Θα γινει παθητικός, αποδέκτης δίχως κρίση...
Όχι γιατι μου 'χει δώσει τέτοια σημάδια αλλά
είναι απλά που τείνει ν'αντιγράφει και είναι 
το μόνο που έως τώρα δεν έχει αντιγράψει...
 
Φοβομουν το θάνατο μα ...το γνώρισα 
κι είμαι έτοιμος γι'αυτόν
είμαι έτοιμος για την επανένωση..
 
Βλέπεις.. μεγαλώνοντας ,
γέμισα με φόβους πολλούς 
που έσφιξαν το σάκο της ελευθερίας μου...
Επρεπε να κοπεί το σκοινί, έπρεπε να σπάσουν τα δεσμά!!
Κι έτσι κι έγινε και σαν αφελής Δον Κιχώτης
πολέμησα κάστρα κι αυτοκρατορίες 
Σκιές του παρελθόντος
κι 'ηρθε η ώρα της κατανόησης.... Ήρθε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ekpoiisi@yahoo.gr

ποίηση στην εποχή της εκποίησης

ποίηση στην εποχή της εκποίησης