η ποίηση στην εποχή της

η ποίηση στην εποχή της

Η αγάπη σαν οξυγόνο;

Αν η αγάπη είν' οξυγόνο
τότε εγώ γιατί ασφυκτιώ
τόσο καιρό;
Μήπως γιατί μου λείπει
τ' οξυγόνο;
Ή μήπως
γιατί το έχω μέσα μου
περίσσιο;

Λένε
πώς σε ποσότητες 
δηλητηριάζει
Μιλώ για τ' οξυγόνο
Δεν ομιλώ για την αγάπη
Αυτή, ποτέ δεν είναι αρκετή

Ακόμα λίγη δώσε μου
Ακόμα λίγη
Όχι απ' αυτή
Δώσ' μου από την άλλη
την καλή
αυτή τη γευστική
τη νόστιμη
δώσε μου απ' τη χορταστική

Αν και προχθές την ξέρναγα
πολύ βαριά για το στομάχι
αυτή η αγάπη

Μα, Μάνο μου, 
σου δώσαν λάθος προϊόν
μου είπε κάποια.
Σου δώσανε, με ημερομηνία λήξης
κι εσύ, το καθυστέρησες
δεν βιάστηκες να την καταναλώσεις

Λυπάμαι, Μάνο μου
Λυπάμαι που σου άφησε
στο στόμα άσχημη γεύση
Όμως μη νοιάζεσαι
Εγώ, είμαι εδώ
Εγώ είμαι εδώ
Όταν θα έρθει ο καιρός
Θα σ' αγοράσω άλλη

2 σχόλια:

  1. Γράφτηκε τον Απρίλιο του 2013 με αφορμή το φεστιβάλ Love is like oxygen και διαβάστηκε από τον ποιητή στην ποιητική βραδιά της 24ης Μαΐου στα πλαίσια του φεστιβάλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ ευγενής προσπάθεια αυτό που κάνετε και μπράβο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ekpoiisi@yahoo.gr

ποίηση στην εποχή της εκποίησης

ποίηση στην εποχή της εκποίησης